LUKSUS BYCIA SOBĄ

0-3

Świadomi. Emocjonalni. Kochający siebie. Ludzie. Klienci. Partnerzy.

Jak spełnić ich sen o luksusie ?

Patrząc na Świat początku XXI wieku, widzę dwa – coraz bardziej oddalające się od siebie – obszary. Jednym z nich jest upodabnianie się do innych, drugim – wyróżnianie się pośród innych.

Choć na pozór moda ulicy miesza się z wielkim krawiectwem a ludzie w trampkach zatrudniają ludzi w garniturach, prawdziwa przemiana dzieje się zupełnie gdzie indzie. Wszystko zaczyna się w głowie a właściwie w podświadomości, którą niektórzy zastępują rzeczywistością wirtualną. Lecz podświadomość to nie wyimaginowany świat stworzony na potrzeby masowe lecz źródło tworzenia rzeczywistości, której nie ma a która MA BYĆ. Inwestorzy, marketing, media oraz influenserzy są dodatkiem do tej rzeczywistości, ponieważ bez nich i tak prędzej czy później się ona wydarzy.

Różnorodność, tak chętnie odmieniana na wiele sposobów. Tolerancja, która stała się jednym z najmodniejszych słów tego sezonu. Akceptacja, dla której miejsce najpierw trzeba znaleźć w sobie, by karmić nią innych. Inspiracja, sięgająca do niczym nieskrępowanej wyobraźni.

Dziś luksus nie znaczy materialny. Marka potrzebuje osobowości: projektanta, produktu. Wysoka jakości już nie wystarczy. Liczy się ręczne wykonanie, personalizacja, sposób wyprodukowania. Odwołanie do korzeni marki oraz jej wartości.

We współczesnym świecie mody i biznesu, mimo, że zasady są te same: liczą się liczby oraz zyski, wartością staje się Człowiek oraz różnorodność, którą ze sobą przynosi.

Na końcu, i tak jesteśmy wierni sobie, temu w co wierzymy. To tworzy nasze wizje na przyszłość oraz towarzyszy nam w ich kreowaniu.